03 märts, 2009

Necklace with No Name

Ma ei teagi, mis kee see selline on. Lihtsalt tegin, tikkisin ja tikkisin. Kaks kunsttükki ühendasin pärlite abil ja ajasin nahkpaela otsa. Paelaotsikuid ma oma põhjatutest ehtevidinahunnikutest ei leidnud, niisiis tegin kinnise kalottide abil. Pikendusketti ei lisanud, sest ripats sobib kõige paremini kurgu alla. Ripatsi taha on õmmeldud riie, aga et vorm on selline vildak, siis riie seal kergelt krousib. Aga see ei paista välja. hmm, niru vabandus.

Tänu Marianne julgustavatele postitustele mõtlesin proovida kakskeelselt blogida. Vaatame, mis sest välja tuleb.



I thougt to try bloging in english, too. Good practice for me and good mood for you. Because of my poor english. But anyway, here is a start.

This necklace is made from Tyvek. It is a brand of flashpun high-density polyethylene fibres, a synthetic material; the name is a registered trademark of DuPont. The material is very strong; it is difficult to tear but can easily be cut with scissors or any other sharp object. It hates heat. It will not begin to shrink until the temperature reaches (118 C) or melt until (135 C). Very interesting textures and effects can be achieved by heating, manipulating and distressing this versatile product!
This necklace is made from two pieces of Tyvek united with fire polished glass and seed beads. I also used quite a lot of stitching in it to add different texture. I can't never get enought of surfaces and textures.

8 kommentaari:

MARRE ütles ...

õudselt äge, huvitav ja ilus. värv on hästi kena ja no idee ise võtab mu kah sõnatuks. tahaks kohe lähedalt vaadata ja näpuga katsuda :)

Sirje ütles ...

oi mul on hea meel nii keni sõnu kuulda!

MARRE ütles ...

tulin uuesti vaatama. ikka meeldib :)

Anonüümne ütles ...

Jaa - nagu ürgmets - nii mõnusad tekstuurid on!

Katrin mdmB ütles ...

Ma tahaks ka näpuga katsuda. Värv on nii isuäratav! Ja muidugi blogi kakskeelselt. Ma küll mõnikord mõtlen, et ise ei oleks pidanud alustama, sest postituse kirjutamiseks kulub sedasi kaks korda rohkem aega. Aga noh, kui juba sai alustatud, kuidas siis saab pooleli jätta onju ;)

Sirje ütles ...

Aitäh. Ma kohe katsusin seda ripatsit uuesti ja ma pean ütlema, et tegelikult on silmaga parem katsuda

X by Leina Neima ütles ...

Imekena... nii põnevad tektuurid ja need värvid! ja see Tyvek, või kuidas teda maakeeli kutsuda, meelitab endaga katsetama... aga ma isegi ei tea, kust seda leida võiks ja võibolla oleks kasulikum oma 1001 hobile järgmist mitte lisada :)

Sirje ütles ...

Mina ostisn tööriiete poest kaitseülikonna, mille tükkideks lõikusin. Katsetada võib ikka, kuigi tõesti, annad näpu, võtab kõik:)