02 märts, 2009

Kreativ Blogger

Marre pidas mu blogi Kreativ Bloggeri auhinna vääriliseks. Suur aitäh! 

Auhinnatud blogiomanikud peavad kirjutama, mis neid inspireerib. Seda ma olengi nüüd juba jupp aega mõelnud. Ja välja mõtlesin sellised asjad:

1. emotsioonid. Iseäranis isklikud:) Mõni tugev läbielamine kangastub mul pildina. Või teinekord sõnana, ja siis ma mõtlen, kuidas seda sõna võiks kujutada. Enamus loomingut jääb paraku materialiseerumata, mõnda parimat/valusamat ideed veeretan kuid, kui mitte aastaid. Mõne visandan üles. 

2. lood. Inimeste isiklikud argilood. Eriti nende emotsionaalne alatoon. Või teinekord ma mõtlen ise inimesele loo külge, välimuse järgi. Et kuidas ta poes endale üht või teist asja selga passitas ja otsustas, et see on nüüd ilus küll ja sobib mulle, kuidas ta koju läks ja mismoodi end peeglist vaatas ja kuidas ta teinekord uuesti selle asja selga paneb. Ja kuidas selle vormi taga on kõik ta elu valu ja vaev. Rõõm ja lust muidugi ka.

3. faktuurid. Erinevad pinnad, krobelisus, muhklikkus, kratsimine, kriipimine, siidisus ja siledus - need tekitavad sellise virtuaalse meelelise tunde:)

Kui ma mingit ehtejuppi nikerdan, siis asja edenemise käigus mõtlen mingile loole või tundele. Ja faktuurid loovad kompositsiooni. See juurdemõeldud lugu muutub nii sümboolseks, et ega valmis ehtes/töös ta eriti tuvastatav pole. Ja pole ka oluline, sest valmis asi on juba uus asi.

Minu poolt läheb auhind edasi

Freddyle 

Essile

Kommentaare ei ole: