16 juuni, 2008

Inspireeritud

Mulle on terve see kevadtalv valmistanud magusat loomingulist piina Mdm Beadaloti seda tüüpi ripatsid. Küll ma uurisin neid, ja no ei saanud kuidagi aru, kuidas need helmed on sinna südamiku ümber mähitud. Aga mulle hirmsasti meeldis (ja siiamaani meeldib) see ruudustik, mis sinna tekkis. Ja ma ei saanud enne rahu, kui pusisin midagi sarnast. Teostusega ma eriti rahul pole, sest ringide ühendamine pärlmutri ümber jäi kuidagi lopergune. Aga helmed ise on mu viimase aja suured lemmikud - vaskse viimistlusega kristalsed kaunitarid. Nii et materjali võlu peab varjutama nigelat viimistlust.


Kandmiseks on kaks varianti:
1. tihkelt ümber kaela

või
2. tavapärasem viis. Pikendusketi abil saab veel avarust lisada. Ei teagi veel, kumma variandi kasuks otsustan.

3 kommentaari:

Katrin mdmB ütles ...

Eh, piinatud geenius :) Armas kee! See capri gold nimeline viimistlus on väga kena, aga kahjuks kipub kuluma kiiremini kui tahaks. Mulle meeldib tavapärasem kandmise viis rohkem. Kas sa seitsmendat ketast ei tahtnud teha?

Sirje ütles ...

:):) Ma tahtsin, et see kee jääks üsna tihkelt ümber kaela, seetõttu jäi seitsmes ketas tegemata. Oleks võinud muidugi ka jämedama kaela kasvatada... Mul on plaan seda keed ühes pulmas kanda, las seitsme maagia jääda pruudi kanda.

MARRE ütles ...

mulle meeldib ka vähem tihkelt ümber kaela kandmisviis. üldse äärmiselt kena kee!