20 veebruar, 2008

Preili põlvikud

Käsitööpäeval Jõhvis oli kohal ka Mammi lõngapood. Mulle hakkas väga meeldima see lõng, mõnusad värvid ja tekstuur. Ja ma pole varem stretch-lõngast midagi kudunud. Seal olid näidiseks ühed väikesed põlvikud kootud. Mõtlesin, et prooviks ka.

Täitsa mõnus, iseäranis kui vardad nii hästi lõngaga harmoneeruvad:) Ühest tokist (50 g, 230 m) saab vabalt ühed nr 22-23 põlvikud ja jääb veel ülegi (nt heegeldatud mütsi jaoks?)


Sääre mustri leidsin ühest vanast Sandrast (kuna ajakirja kaas on kuu ja aasta koha
pealt ajahamba poolt ära näritud, siis kirjutasin mustri siia ka), hästi lihtne, aga jääb kirju lõngaga ikka näha ka.


Kanda koon ma nii, et paremidiselt ühe silma koon, teise tõstan kudumata, pahempidiselt koon kõik läbi. Nii jääb kand aimatavalt triibuline ja tugevam, st vastupidavam.

Ja siin on preili seelik, mis vanaema kudus, täies ilus. Ma olin pakki saades (seelik saabus seitsme maa ja mere tagant) nii õhinas, et avades lõikasin seelikusse kogemata augu sisse. Nii said seelikule lilled:)

Kommentaare ei ole: