29 november, 2009

Vettind maa 2/Sodden Earth 2

Veel vaoshoituma värvigammaga pross. Kasutatud erinevaid jääke - käsitsi vilditud vilditükki, sõrmustepadjast ülejäänud angelinat. Hakkasin neid kokku tikkima, tekkisid huvitavad pinnad-põllud, äärde lisasin natuke tyvekit, peale seemnehelmeid. Mulle endale meeldib selle prossi juures kõige rohkem must niit, sellise kontrastiga "traagelniidid" vilksavad ka bussiaknast mööda.
Rohkem pilte näeb mu flickri lehelt (ma ei saa ikka veel aru, miks blogger ei lase mul pilte üles riputada) - pildil klõpsates sinna satubki.
Brooch of very modest colours. I used different leftovers - pieces of handfelted felts and angelinas - and stiched them together. Surfaces like fields. Then added some Tyvek on the edges and seedbeads on the top. Most I like black thread on this brooch - its looks like a sudden contrasting baste when you sit in the bus and looking throuh the window. More photos in my flickr gallery.

7 kommentaari:

Karin ütles ...

Hi Sirje, I just found your blog and love your work. The brooches are very unique.

MARRE ütles ...

aga proovi blogimiseks kasutada hoopiski sellist programmi nagu windows live writer. väga mugav blogida ja pilte lisada (saad lihtsalt lohistada pildid postitusse)

siit saad alla tõmmata:
http://download.live.com/writer

pross on lahe! :)

Sirje ütles ...

Thank You, Karin!

Marre - ma kindlasti proovin, aitäh, olin nii hädas.

X by Leina Neima ütles ...

Assa, see sinu väike "oma maailm" hakkab juba päris suuri mõõtmeid võtma... mulle see maailm väga-väga meeldib :=)

X by Leina Neima ütles ...

ahjaaa, just märkasin: http://ideepank.wordpress.com/2009/12/07/kotivoistlus-sugissonaat-palju-onne/ Riputame meile ka homme uudise üles..

Sirje ütles ...

Aitäh, Leina! Ja mis tore uudis!

vabaoru ütles ...

Loodus on selline maagiline ja inspireeriv paljudele kunstiinimestele.
Väga huvitavad ja kanuid tööd on Sul!