10 aprill, 2012

Esimesed isekedratud lõngad

 Siin on mu esimene kedervarrega kedratud lõng. Ajasin ajakirjast (Käsitöö) näpuga järge ja muudkui proovisin. Uskumatu, et tuligi lõnga moodi asi välja:)
Kedervars on tehtud vanast CDst. 
 Kasutasin villaloori ja heidejuppe, mis muudest asjadest üle jäänud.
 Aga siin on esimene vokiga kedratud lõng. Mitu päeva kaklesin vokiga, ei saanud aru, miks kogu aeg nööri maha viskab ja kuidas üleüldse on võimalik samaaegselt heietada ja tallata:) Ei mõistnud õigel ajal oskaja käest õppida..Aga JonnJaVisadus on mu teine nimi, lõpuks sain nööri pidama ja isegi samaaegselt tallatud ja heietatud. Väga mõnus tunne.
Ise noppisin ja kraasisin villa, ise ketrasin (mitte eriti kondisel käel), küll ma olen uhke!

2 kommentaari:

Jaani talu ütles ...

Tere tulemast ketrajate sekka! Väga tubli :)

Sirje ütles ...

Varemalt tundus ketramine mulle väga ajamahukas - milline rumal mõte:) Tegelikult on see äärmiselt mõnus tegevus.