06 oktoober, 2008

Pross

Ma olen mõelnud palju rumalaid mõtteid.
Näiteks:
- kõrvarõngaid ma küll tegema ei hakka
- lihvitud helmed ei ole huvitavad
- prossid pole minu jaoks
Eks ole, erakordselt rumalad mõtted:) Ja kehtetud.
Siin on nüüd mu esimene pross. Põhimaterjaliks Tyvek, mille ühte serva on pusastatud natuke taftilaadset kangast. Kaunistatud vasest helmeste ja vaskse niidiga.


Siin on sama detaili pildistatud päikselise ilmaga. Tegelik värvitoon on mu meelest nende kahe pildistamise vahel.


Prossi tagumisele küljele õmblesin natuke märgvilditud vilti. Prossinõela kinnitasin ühte otsa, kuna siis, kui ta keskel oli, kippus pross oma raskusega ära vajuma. Eks ma pean seda viimistlemist veel harjutama, et korrektne saaks.

6 kommentaari:

MARRE ütles ...

oi kui äge. oioioioioiii, kui äge. tead ma olen ka mõelnud rumalaid mõtteid nagu "tyvekit ma küll otsima ei hakka". praegu hakkab see täitsa rumala mõttena tunduma. jube äge on, noh :)

Sirje ütles ...

Ma olen siin vaikselt lootnud, et see tyveki-haigus oleks ikka nakkushaigus:) Seltsis segasem põdeda:)

Unknown ütles ...

erakordselt põnev! ja ilus!

mulle meeldib jubedalt prosse teha.
on tegemiseks hästi paraja suurusega - saab hõlpsalt igasuguseid erinevaid tehnikaid proovida. tuleks vaid turg tekitada, kes neid katsetusi ka hääl meelel kannaks :)

Anonüümne ütles ...

Kallis Sirje! Mina igatahes olen nakatunud! Just sinu kaudu ja ülehomme saabub ehituspoodi tellitud kaitseülikondi. Tahaks loota, et see ikka materjalilt sobilik on...

Imelisi töid teed, tüdruk! Muudkui käin ja imestan...

Rees

Sirje ütles ...

Aitäh toetavate sõnade eest!

Marianne - See turu tekitamine on üks triki-värk.. aga edu meile!:)

Rees - head põdemist! Muideks, see on üsna parandamatu haigus:)

Katrin mdmB ütles ...

Oi kui äge! Ma olen ka igasuguseid rumalaid mõtteid mõelnud, ja samuti enamus püstitatud mõtteid ümber lükanud. See materjal saab sinu käe all imekauni välimuse!!! Ja pross on imearmas!!!